Bloggarkiv

måndag 23 april 2012

1900 jämt...

..kommer det bli idag (inkl. kvällsnacks på 1 kokt ägg m. smör).
1900 Kalorier, 125gr. protein, 11gr kolhydrater och 150 gr fett.
Känns som en bra dag helt enkelt. Var lite hungrig före middagen men det beror på att jag åt tidigt idag, redan vid elvasnåret moffsa jag i mig lunchen (kvällsmat klockan 7).

Får se om jag justerar upp fettmängden och ner proteinmängden för att se ifall mättnaden håller sig bättre eller om jag behöver gå åt andra hållet. Alla är vi individer och olika därigenom så det gäller att hitta det mönster och sätt att äta på som passar en bäst.
Det är iallafall min egen lilla teori.
Men jag har så många teorier.
Och dom flesta har varit fel genom livet ändå så...*skrattar*
Men vågen säger att jag har ganska rätt denna gången!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar